חני

שיווק דיגיטלי למטפלים ויועצים: מיקסום הנוכחות שלך באינטרנט

 

האם אתה פסיכותרפיסט או יועץ המעוניין להרחיב את טווח ההגעה שלך ולמשוך לקוחות נוספים? אל תחפש רחוק משיווק דיגיטלי! בעולם המתמצא בטכנולוגיה של היום, חשוב יותר מאי פעם להיות נוכחות חזקה באינטרנט. עם אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי הנכונות, אתה יכול לבנות את המותג שלך ולהתחבר ללקוחות בדרכים משמעותיות. אז מהו בעצם שיווק דיגיטלי, וכיצד הוא יכול להועיל לפסיכותרפיסטים ויועצים? במילים פשוטות, שיווק דיגיטלי מתייחס לכל הדרכים שבהן אתה יכול לקדם את עצמך ואת השירותים שלך באינטרנט, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). על ידי ניצול יעיל של הכלים הללו, תוכל להגביר את הנראות שלך, לבסס את עצמך כמומחה בתחומך ולמשוך לקוחות נוספים לתרגול שלך. הנה רק כמה מהדרכים שבהן שיווק דיגיטלי יכול להועיל לפסיכותרפיסטים ויועצים:

1. להגיע לקהל רחב יותר: על ידי ביסוס נוכחות מקוונת חזקה, אתה יכול להתחבר ללקוחות שאולי לא היו מוצאים אותך אחרת. עם אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי הנכונות, אתה יכול למקד לדמוגרפיה ספציפית ולהגיע לאנשים שמחפשים באופן פעיל את השירותים שלך.

2. בנה את המותג שלך: הנוכחות המקוונת שלך היא השתקפות של המותג שלך. על ידי פיתוח זהות מותג מגובשת ומקצועית, אתה יכול לבסס את עצמך כמומחה אמין ואמין בתחומך.

 

 

 

אם אתה פסיכותרפיסט או בתחום של פסיכולוגיה קלינית, ייעוץ ובריאות הנפש, הגדלת הנוכחות הדיגיטלית שלך עשויה להיראות מסובכת.

איך אתה משתף את נקודות הכאב של הלקוחות שלך, סיפורי הצלחה וממתג את עצמך מבלי לחשוף מידע חיוני על הלקוחות?

בואו נודה בזה, זו תעשייה רגישה ומטפלים בבריאות הנפש עושים עבודה נפלאה בכך שהם עוזרים לאינספור אנשים ברחבי העולם.

אז היום אני רוצה לתת בחזרה, אני רוצה לשתף כמה אסטרטגיות אמיתיות שיישמתי עבור כמה מהלקוחות שלי בתחום הפסיכותרפיה והייעוץ, שלא רק עזרו להם להגיע לאנשים שבאמת היו זקוקים לעזרתם, אלא גם למתג את עצמם ביעילות מבלי לחשוף מידע חיוני על המטופל.

אז אם אתה פסיכותרפיסט, פסיכולוג קליני, מטפל בשינוי מהיר או מטפל בבריאות הנפש, פשוט עקוב אחר המדריך שלב אחר שלב זה כדי לראות עלייה בלידים עבור העסק שלך.

הגדרת אסטרטגיית תוכן ברורה

לא סופק טקסט חלופי עבור תמונה זו

אסטרטגיית תוכן טובה תעזור לך להגדיר וליישם קול ברור בעת אינטראקציה עם הקהל שלך. התוכן שלך צריך להדהד עם הלקוחות שלך. הוא צריך לדבר איתם ישירות.

צור תוכן שיעזור לעוקבים שלך. תוכן שירצה לצרוך וימשיך לחזור לעוד.

אם אתם מתמחים בחרדה ודיכאון, צרו תוכן שעוסק בנושאים אלו במטרה לעזור ללקוחות שלכם. התוכן שלכם צריך לכלול טיפים, ציטוטים, אסטרטגיות, טכניקות, סיפורי הצלחה וכמובן גם קידום עצמי.

פעל לפי כלל 80:20. 80 אחוז מהתוכן שלך צריך להיות חינוכי ואילו 20 אחוז יכול לקדם את השירותים שיש לך להציע.

הנה כמה רעיונות לנושאים שכדאי לשקול לכסות כחלק מתוכנית שיווק התוכן שלך

  • חרדה
  • דיכאון
  • איך למדריכים, למשל, איך לישון טוב יותר
  • ציטוטים להרגיש טוב
  • טיפים להכרת תודה
  • USP של השירותים שאתה מציע. לדוגמה, היתרונות של טיפול טרנספורמטיבי מהיר
  • ייעוץ למערכות יחסים

אלה רק כמה הצעות, עם זאת, הנושאים הם אינסופיים.

 

התמקדו בקידום אתרים לאתר שלכם

לא סופק טקסט חלופי עבור תמונה זו

אם עדיין אין לך אתר לתרגול שלך, אני ממליץ לך בחום ליצור אחד. בסופו של יום, אסטרטגיות שיווק תוכן צריך לכוון את הלקוחות שלך למקום שבו הם יוכלו לקבל מידע מפורט על איך אתה יכול לעזור להם., המקום הזה הוא האתר שלך. זו פלטפורמה שיש לך שליטה מלאה עליה.

אם כבר יש לך אתר, זה נפלא. עכשיו מגיע החלק שהולך להבטיח שאתה נמצא ברציפות בעמדה לעזור ללקוחות שלך. החלק הזה נקרא SEO

SEO מייצג קידום אתרים במנועי חיפושבמילים פשוטות, זהו תהליך של ביצוע סדרה של פעולות באופן עקבי, במטרה לעזור לאתר שלך להיות מדורג בראש תוצאות החיפוש.,

ניתן לחלק את קידום האתרים לשלוש קטגוריות רחבות:

  • קידום אתרים בדף
  • קידום אתרים מחוץ לדף
  • קידום אתרים טכני

קידום אתרים בדף כרוך בחלק גדול של תוכנית שיווק התוכן שלך. זה אומר ליצור תוכן רלוונטי לאתר שלך, להגדיר קישורים פנימיים וחיצוניים לאתר שלך, לוודא שתגי הכותרת שלך, תיאורי מטא, מפת אתר וכו 'נמצאים במקום, כתיבת בלוגים מועילים באיכות גבוהה הממקדים מילות מפתח שיניעו את הקהל הנכון לאתר שלך וכן הלאה.

קידום אתרים מחוץ לדף מורכב מאותן פעילויות שאתה עושה מחוץ לאתר האינטרנט שלך המסייעות לך בדירוג החיפוש.

זה יכול להיות פעילויות בניית קישורים, שיתוף תוכן שמקשרים חזרה לאתר שלך, מענה על שאלות בפורומים ואתרים כמו Quora שמקשרים חזרה לאתר שלך וכו '

קידום אתרים טכני כולל את כל ההיבטים הטכניים של האתר שלך כגון מהירות האתר, מבנה האתר, חווית משתמש מעולה, הבטחת ספק האירוח הנכון וכו '.

אם כל זה נראה לכם מסובך מדי, אתם תמיד יכולים לפנות לפרילנסר SEO מנוסה (רמז: אני יכול לעזור לכם עם זה) שיעזור לכם לטפל באתר שלכם.

אם זו לא אופציה, יש טונות של משאבים פנויים זמינים ללמוד SEO עם זאת, תהליך הלמידה ידרוש זמן ומאמץ.

יצירת חשבון Google לעסק שלי

Google לעסק שלי הוא חובה אם אתה רוצה לנצל SEO מקומי. לאחר שתגדירו את חשבון העסק שלכם ותאמתו אותו, המטרה שלכם צריכה להיות לקבל כמה שיותר דירוגים של 5 כוכבים וביקורות חיוביות על השירותים שלכם.

לא סופק טקסט חלופי עבור תמונה זו

ביקורות ודירוגים יעזרו לך לדרג בראש תוצאות החיפוש, לפעמים יותר מאתרים בעלי סמכות גבוהה. כפי שניתן לראות בתמונה למעלה, הרישום נמצא ממש בחלק העליון של מילת המפתח 'פסיכותרפיסט לידי'

שיווק בדוא"ל כחלק מתוכנית המעורבות שלך

לא סופק טקסט חלופי עבור תמונה זו

שיווק בדוא"ל הוא אחד ממקורות השיווק האמינים ביותר, מדוע? כי זה לגמרי בבעלותך.

אינך מוגבל לגחמות ולרצונות של פלטפורמת מדיה חברתית, אלגוריתמים משתנים של מנועי חיפוש, או כל אחד מהשינויים הטרנספורמטיביים המשפיעים על הנוף הדיגיטלי.

שיווק בדוא"ל הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את בסיס הלקוחות שלך. זו הסיבה שכל התוכן שלך צריך להיות מכוון לגרום למנויים להירשם לניוזלטר שלך. הנה כמה שלבים לתחילת העבודה שיווק בדוא"ל כפסיכותרפיסטית

  1. בחר ספק שירות דוא"ל – ספק שירותי דוא"ל הוא פשוט פלטפורמה שתעזור לך לאסוף ולשלוח הודעות דוא"ל למנויים שלך. Mailchimp ו- Mailerlite הן שתי פלטפורמות פופולריות שניתן להשתמש בהן. Mailchimp קל מאוד לשימוש ותוכלו לאסוף ולחסוך עד 2000 מנויים כחלק מהתוכנית החינמית שלהם.
  2. יצירת מגנט לידים – ניהול לידים הוא מתנה שתפתה אנשים להירשם לרשימת הדוא"ל שלך. לעולם אל תוסיפו מזהי דוא"ל לפלטפורמת הדיוור האלקטרוני שלכם ללא הסכמה, כאן מגנט לידים נכנס לתמונה. מתנה זו יכולה להיות רשימת תיוג מועילה, ספר אלקטרוני, לוח שנה לתוכן, גליון עבודה, סקירה טכנית וכו 'בתמורה למזהה הדוא"ל שלהם. זהו תמריץ שיניע משתמשים לתת לך את פרטי הקשר שלהם.
  3. צרו דף נחיתה שמתחבר למגנט הלידים שלכם – כעת, לאחר שיצרת את מגנט הלידים שלך, צריכה להיות דרך שבה אנשים יוכלו להוריד אותו והפרטים שלהם צריכים להיות מאוחסנים אצל ספק שירותי הדוא"ל שלך. עם Mailchimp, אתה יכול ליצור דפי נחיתה בחינם. ברגע שמשתמש ממלא את הפרטים שלו כמו שם ומזהה דוא"ל, המידע שלו מאוחסן אוטומטית ב- Mailchimp והוא יקבל גישה למתנה שיצרת.

פרסום ממומן

לא סופק טקסט חלופי עבור תמונה זו

מודעות בתשלום בפייסבוק, Instgram, Google, YouTube, LinkedIn ופלטפורמות אחרות יכולות לעזור לך להשיג לידים מיידיים. זוהי אסטרטגיה לטווח קצר ליצירת הובלה.

לא סופק טקסט חלופי עבור תמונה זו

אם אין לך זמן לעשות פעילויות SEO עבור האתר שלך, אתה יכול לשקול להפעיל את Google Ads. הפעלת Google Ads תדחוף את האתר שלכם מעל הדירוג האורגני בחיפוש Google. ניתן לפלח אנשים על סמך השאילתות שהם מקלידים ב-Google. זה ידוע כמיקוד מילות מפתח.

מודעות באינסטגרם ובפייסבוק הן גם דרך נהדרת להשיג לידים. שם הפילוח מבוסס על תחומי עניין, דמוגרפיה ופעילויות מקוונות אחרות.

מודעות YouTube מופעלות בממשק Google Ads עצמו. זוהי דרך מצוינת להגביר את מסעות הפרסום שלך לשיווק וידאו.

ניתן לשקול מודעות LinkedIn אם אתה מפלח קהל ארגוני. אלה אידיאליים עבור אינטראקציות B2B.

החלק הטוב ביותר במודעות בתשלום הוא שאתה יכול ליצור קמפיינים של רימרקטינג ולמקד אנשים שביקרו באתר שלך בעבר ולא ביצעו את הפעולה הרצויה. רימרקטינג הוא גם דרך מצוינת לקמפיינים של החזרת מותגים.

לסכם

לסיכום, הנה כמה דרכים ב איך לעשות שיווק דיגיטלי אם אתה פסיכותרפיסט, יועץ או איש מקצוע בתחום בריאות הנפש

  • הגדרת אסטרטגיית תוכן ברורה
  • התמקדו בפעילויות SEO כדי לשפר את דירוג האתר שלכם
  • שיווק בדוא"ל הוא חובה
  • התמקדות בדירוגים וביקורות עבור Google לעסק שלי
  • מודעות בתשלום כדי לשפר את השיווק שלך באופן מיידי

אם אתה יועץ, פסיכותרפיסט או איש מקצוע בתחום בריאות הנפש, טיפים אלה בהחלט יביאו לך הרבה לקוחות ויגדילו את היזכרות המותג שלך עם זאת אם אתה רוצה מנוסה פרילנסר שיווק דיגיטלי שעבד עם אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש.

 

מקור

 

s0527155401

s0527155401

השאירו תגובה

אודותינו

חני, מפתח ההצלחה לקליניקה משלך

מוזמנים להתקשר ולהתייעץ בכל שאלה:

0527155401

הודעות האחרונות

Sign up for our Newsletter

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Scroll to Top

שלום לך משתמשת יקרה!

בדרך כלל אנחנו חוזרים בשיחת טלפון

כעת יש לך ההזדמנות – להצליח ולהתקדם בקליניקה שלך, למלאות את הקליניקה במטופלות, ולהגיע לשגשוג ורווחה כלכלית!

כך מנצלים הזדמנויות!

ברור, מה מספר הטלפון שלך?

או התקשרי: 052-7155401